And rain will make the flowers grow

Kom att tänka på en rolig grej när jag skulle hitta lämplig pluggmusik. När Marcus och jag skulle bila från Lund så hade jag hand om musiken men han fick önska lite så men tillslut gav han mig fria händer. Jag orkade inte komma på nya låtar hela tiden som passade vårat syfte med resan; låtar man kan sjunga med i högt. Jag hittade tillslut ett passande samlingsalbum som hette typ "Chickflick classics" alltså massa smöriga låtar kända från smöriga tjejfilmer. Killar är ju så himla kinkiga med sånnt så jag valde att vara tyst och lådsas som att jag om och om igen kom på alla dessa låtar. Det roliga är att han kom på vilken varje låt var utbarast av lycka "åh ja den här är bra" och vissa fick vi till och med spela om 2-3 gånger. Jag fnissade inombords.

En annan rolig grej var att han trodde att Olsen twins HAHA menar såklart brothers - fly on the wings of love var Oasis. Så när han bad my sätta på Oasis "fly baby fly" tittade jag konstig på honom och så börjadejag känna mig dum för att jag inte kunde den Oasis låten. Men när jag frågade vilken han menade så började han sjunga på fly on the wings of love haha!!

I övrigt tycker jag att åka bil länge och sjunga hög och ohämmat kan va bland det bästa som finns! Om man ändå fick göra det på flygplan och bussar också..får får man väl men jag vet inte hur uppskattat det skulle vara. Borde uppfinnas nån grejsimojs som man kan sjunga in i som gör att inget hörs ut!

Gonatt

Chitchat
Postat av: Anonym

hahahaha det heter ju inte olsen twins, det e ju mary-kate and ashley!! XD fly on the wings e olsen brother!

2010-05-28 @ 07:58:32
Postat av: S

HAHA! Jag menade det så klart sjukt trött tjej, så går det när man ska blogga mitt i natten samt är inne på gofug och kollar på olsen twins. Wiho!

2010-05-28 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0