Beteenden jag ogillar

När folk alltid ska veta bäst även fast dom vet att man har bättre koll på läget. Till och med när dom gör det på skämt så blir det ett tag väldigt väldigt uttjatat!

När folk alltid ska bräcka en vad man än säger och gör, som inte kan unna en nånting. Som alltid ska komma med nått i stil med "aha men när jag va...". Kan man inte låta nån vara bättre på nått och vara glad för dens skull?

När nån annan tror sig veta vad man är på för humör eller hur man känner. "Nu är du sur" eller "Du är kär i honom". Nej ta hand om dina egna känslor så sköter jag mina.

När folk tror att dom är intressanta,charmiga och oemotståndliga och man egentligen vill skjuta sig själv i skallen när man måste lyssna på deras skit.

När folk kräver för mycket uppmärksamhet och inte kan tåla att nån annan kan vara intressant för en stund. Alltid jag, jag, jag och så väntar dom på att all uppmärksamhet är på dom så dom kan berätta nån "sjuuuukt viktig" historia om sig själv. Andas lite, låt nån annan säga nått och sen på det igen. Ingen gillar en attentionwhore.

Beteenden jag gillar: När nån man brukade dejta är 23 år och tillsammans med en 15 åring och man dessutom märker att den hela tiden ljugit om att den jobbar på ett coolare ställe än vad han egentligen gör.


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0