Bitches is my favourite word

Regn och åska kunde inte valt en lämligare dag, passar mitt humör perfekt. Jag känner mig sådär skönt arg och elak idag, inte så att det stör mig utan så tt det är sådär behagligt att man får ut sig allt. Så då passar en dag i sängen med regnet droppandes kollandes på favorit serierna.

Igår va trevligt. Först med Chris hans americanare, hans kunsin och vänner på ett ställe. Sen vidare för att möta David, Alex, John och Adam på Mosebackes supermysiga uteservering!! Sen till debaser slussen för att möta upp Kina. där träffade jag även Marcello, Etienne och Vincent superkul! Det var som the good old days med Kina, då vi minglar runt och hittar på upptåg. Men denna gång valte vi att vara vuxna och åka hem i safe förvar itället för att dra på en vild efterfest som vi skulle gjort för 1 år sen haha. Men vi har fortfarande saker vi måste reda ut...

En härlig sommarkväll med andra ord. Den tackar vi för. Dessutom tackar vi min mamma kom och hämtade mig och som jag fick ta ut mina aggros på. Min mamma är bäst för sånnt, hon är aldrig objektiv hon håller allitd med mig och förstår vad jag menar. För ibland när man bara vill få ur sig lite irritation på människor så vill man ha en som håller med och är irriterad tillsammans med en! Dessutom är det ju bra att hon finns så jag kan ta ut det med henne så jag slipper plåga mina vänner. Fast när Kina och jag va elaka ihop igår (som vanligt) så kändes det skönt. Vi är ju inte elaka elaka men vissa människor förstår sig inte på våran humor eller hur vi pratar och vad vi menar.

Oh well...nu ska jag fortsätta vara härligt bitter även fast jag egentligen int har nått att vara bitter för. Har fått jobb och får jobba exakt när jag vill och hur mycket jag vill innan jag åker till usa. Vilket betyder cashflow!!! Dessutom åker jag snart och det är snart sommarlov och egentligen bara bra saker att se fram emot.

Arivi
ps. hur hunky är vincent?? ds


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0