Crush

Carrobarro och jag pratar som vanligt om crushes och hon är mitt uppe i ett sånnt spännande sms samtal. Där man inte vet exakt vad man ska skriva, när man ska svara, om han kommer svara, hur han kommer regaera. Jag ÄLSKAR det!! Det är spännande och jobbigt och kul på samma gång. Kanske därför jag är så flitig på att skriva till massa folk när jag är ute och vimmlar. Hur kan man inte älska när man slutat tänka på att man smsat någon men i bakuhuvet väntar man på svar och så tar man upp mobilen och ser på displayen att han svarat. så fortsätter det...Måste skaffa mig en sms crush snarast. Sist jag försökte inleda ett smsförhållande så skrev jag att han va snygg, han nappade inte. Kanske var jag för ivrig, gav bort hela kakan för snabbt. Oh well, på det igen.

Vi har även kommit fram till att när man minst anar det så hittar man dom.. Så nu ska jag lägga mig i sängen och minst ana! Gonatt

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0