Fishy

Bra dag igår må jag säga! Började med plugg och sen åkte jag till Bromma för att Grilla hos Sarah. Mycket mysigt! Sen när det började droppa in övertaggade gymnasiemänniskor så kände jag att det var dags för mig att gå. Det va inte så att dom var dumma/fula/jobbig eller så utan det var väldigt internt och "vi har inge mer plugg kvar" wooho tagga typ så. Och jag kände att jag inte riktigt kunde relatera haha. They keep me young eller nått.

Istället åkte jag in till Strand och träffade Josh, Carlos, Etienne och Marcello <3 Kommer sakna dom så himla mycket när dom åker hem :( Knäppt att dom inte ska finnas här längre, inte höra av sig när dom är ute, inte finnas i Stockholm liksom.. Vi hade iallafall sjukt kul. Etienne och Josh hade delat på "A couple of bottles of wine" så dom va liiite överförfriskade haha, in a good way. Etienne var en ladies man som alltid och Josh var hans sidekick. En riktigt bra show att se haha! När det började närma sig sent så ville killarna ha en hotdog så vi gick och sen skiljdes vi åt vid bussen. Etienne hade vi lämnat bakom oss :P

Good times helt enkelt! Ikväll har jag lovat bort mig till lite KTH människor och deras tentapb, men jag gillar det. Jag missar Eurovision dock vilket är tråkigt..men jag glömde att jag hade lovat. Kan ju alltid kolla eurovision på svtplay på mobilen HAHA! vilken syn..

Juste jag ahr fått jobb också! Ett kul seriöst jobb för en gång skull! Hade telefonintervju igår och 3 timmar senare ringde han och sa att dom ville ha mig! Wiho Det firar vi!


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0