I'm over you

Såå jag brukar ju förbjuda mig själv från att gå in på killars facebook som jag försöker "komma över". Har ett par stycken som är absolut förbjudna. Well ikväll kände jag mig äntligen redo för att entra en viss mans sida. Det va liksom, I'm over you bitch och sen klickade jag in mig. Hade typ inte hänt mycket alls, lite events att attenda, nya vänner och så hade jag missat hans födelsedag. Det kändes liksom skönt att det inte kändes alls. Hade kankse varit annorlunda om det hade funnits massa bilder på honom och snygga tjejer och folk som skrev på hans wall etc. Men jag valde en bra man att börja med haha.

Vet inte vart jag ville komma med detta. Tiden läker alla sår?

Iallafall, pratade med A idag från LA och hon sa att jag borde skaffa nått typ av fake id när jag ska dit. Först hade jag tänk go with the flow men hon sa att det nog var bäst. Så nu har jag kollat på lite alternativ och Alex alternativ var nog det bästa bara det funkar, men dom va ganska lössläppta? Dessutom har jag pratat med John och Josh som är från usa och båda trodde att den typen av id skulle funka så det är ju bra! Känns ändå som att man vill ha alternativ. Typ nån man är lik, låna hennes id. Tyvär är jag typ inte lik nån..crappy. Återkommer när jag vet hur det blir. Wiho!

xoxoooxxxoxoxoxxo

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0