jobbigt

Sitter på jobbet och jobbar lyssnar på Sting och har mig. Gick förbi en riktigt söt kille på väg från kaffemaskinen (inte för att jag dricker kaffe men där finns annat gött) och han hälsade på mig. Jag är störd i huvet för jag börjar direkt fantisera ihop världens kärlekshistoria om kärlek på jobbet och hemliga möten. Sen kommer jag på att jag har mina fula glasögon på mig, mitt hår är otvättat och jag slänge på mig dom trasorna som låg närmast sängen imorse. Dessutom så fick jag panik och istället för at säga hej tillbaka så gjorde jag en konstig min som skulle föreställa ett leende, charmigt. Crap. Där dog lovestoryn. Men det är trevligt att kunna och sitta och dagdrömma, speciellt när livet inte är alls så spännande som det kunde vara. Jag kanske får se till att göra det spännande då?

Goda nyheter är ju att jag fortfarande går barbent och först tänka jag att shit pomfrit men sen kom jag på att det snart är Juni och då är det inte så konstigt att sommaren är här. Så från och med nu blir det plugg på ballen i bikini, men vill ju inte komma blekfet till the best city in the world!!

Over

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0