Min kalender känner mig

Min kalender känner mig. Varje gång jag byter blad till en ny vecka so ger den mig ett citat eller en vidsomsmening, eller en uppmaning och den lyckas typ alltid pricka in rätt.

EX:

När jag va i alperna berättade veckokalendern för mig att "Det största misstaget du kan göra här i livet är att ständigt frukta att göra ett" -Elbert Hubbard. Ellan fick mig verkligen att köra till max och inte vara rädd.

En hektisk konståkningsvecka men massa plugg och jobb och allt lugnade mig med ord från Oscar Wilde: "Livet är för viktigt för att tas på allvar"

"Det svåraste med att ha framgång är att hitta någon som gläder sig på ens vägnar" -Bette Midler

Crappy vecka med inlämning+tenta+övrig skola+jobb+rep
"Ju  mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar." -Nalle Puh

Lund hos mina fina
"Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar." -Anonym

Denna vecka:
"Nya vänner är som nya skor, man går bäst med de gamla." -Danmark

True story. Veckans citat kankse bli återkommande vem vet. Gonatt pumpkins!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0