NYC + LA here I come!

C) Har du någonsin varit inblandad i spionage, sabotage, terroristaktiviteter eller folkmord; eller var du mellan 1933 och 1945 på något sätt inblandad i förföljelseaktiviteter kopplade till Nazi Tyskland eller dess alierade?

Nu är biljetten bokad, klar, ifylld, bekräftad!!! New York City + Los Angeles 20 juni till 29 juli! Huur sjukt! Kommer dansa på Steps on Broadway i NYC om inte Jimmy övertalar mig att dansa på hans belowed Broadway Dance Center. I LA kommer jag nog dansa på Millenium Dance Komplex medans Arazo går i skolan och sen ska jag kändsispana hihi! Längtar så himla mycket. Tänker alltid att jag kommer missa så himla mycket här hemma men det kommer jag inte för ärligt talat det händer inget här, kommer missa mycket mer om jag inte åker! Nu finns iallafall ingen återvändo. Om 46 dagar klockan 10:40 sitter jag på ett flyg med united airlines och har allt framför mig!

Nu måste jag bara plugga in mig lite mer på LA, köpa en guide bok. Tur att jag har en local som guide. Sen är det bara sitta och vänta och vänta och skriva en tenta och jobba lite så jag har cashflow när jag kommer dit.


Chitchat
Postat av: Jumy

NYC for the win!

2010-05-03 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0