Packa väskorna för vi åker till Lund

med exakt 19 kr på kontot. Har hört om folk som har åkt jorden runt på nästan lika mycket så jag klarar mig nog. Får stå och dansa på nått torg ett tag och få lite mynt. Nä men med rät kontakter så. Jag känner verkligen för att komma bort från tomheten jag känner här hemma just nu, och det är förmodligen min enda chans att komma iväg innan jag åker till NY och den borde jag ta, även om det kanske betyder att jag missar saker här hemma. Men ärligt talat så behöver jag en dos Jacob, Marcus, David, Magnus, Isabel, Kerstin och Siri om hon vill ha mig? Eller är detta otroligt dumt? Nej jag tror inte det. ROAD TRIP!

Nu måste jag bara avboka körlektion, förklara för Kelly att jag inte kommer kunna vara med på ILS mötet för dom nya och plugga in mig så jag inte hamnar efter. Om jag åker nu så lovar och svär jag att jag så fort jag kommer hem ska:
-Börja seriöst tentaplugga
-Syntest och skicka in lappen
-NYC prep etc.

Kanske något mer. Tjoho!


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0