Senaste nytt från NY

Hört att NY är i behov av en partypingla, tur att jag kommer snart då NYC!! Först ska jag plugga flitigt, mesta mindre flitigt förutom när sommarlovet börjat, då ska jag värma upp inför NY/LA. Jag längtar verkligen såå mycket nu, känns så skönt att biljetten finns där, då finns ingen återvändo.

Idag har jag gått barbent hela dagen, suttit vid vattnet mitt emot slottet, promenerat, legat i humlan och fått en frisk fläkt! Så skönt att prata av sig med någon opartisk, oinblandad, nyinflugen från omvärlden och inte lika trångsynt som man kan vara när man befinner sig på samma lilla fjärt på jorden. Jag fick perspektiv på mina tankar och fick tänkaom väldigt mycket och det är skönt. Snart får jag mer sånnt, när folk återvänder till stockholm och när jag åker till J och A i the us os a. Hoppas jag kan vara lika mycket deras friska fläkt!


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0