Traumadejten

För ett tag sen va jag på en värsting till blinddate. Han va konstg och frågade bara sexuella frågor och jag kände mig smutsig när jag gick där ifrån. Idag skrev han och ville ses jag ville inte vara otrevlig men jag berättade hur jag kände. 

Alex säger:

 

vi kan börja hos mig

S säger:

 

jaså?

Alex säger:

 

why not

S säger:

 

och göra vad?

Alex säger:

 

göra det vi gör

S säger:

 

löst
helt ärligt så tyckte jag hela vår förra träff va väldigt olustig..

Alex säger:

 

jasså?
för att du satt och var så äckligt kåt?

S säger:

 

nja inte riktigt...för att du va väldigt intresserad av min sexualitet och jag va inte riktigt berädd på att det skulle va en sån dejt.
Finns ju inget rätt eller fel men tyckte personligen det va lite jobbigt för att fokus låg på mig väldigt mycket

Alex säger:

 

det kan man tycka =)
men du tyckte det var lite kul ändå.. och du var väldigt sugen

S säger:

 

jag tyckte det va jobbigt, men om du hade varnat mig innnan att du va ett sexfreak så hade jag iallafall varit berädd..

Alex säger:

 

ha ha...
tyckte det var kul att göra dig obekväm... men du berättade ju gladeligen

S säger:

 

mest för att jag efter ett tag bestämde mig för att spela med och ge dig det du vill ha för att sen typ aldrig mer höra från dig. Ärligt talat trodde jag att du ställde alla knäppa frågor för att du vile bli av med mig.

Alex säger:

 

jasså

Ja ni ser ju. Men känns bra att jag sa nått, tycker inte man kan få bete sig hur som helst. Blir nog ingen 2nd date med denna gosse men jag hoppas på riktigt han hittar nån som kan ge honom det han söker. Synd för han verkaade va en bra kille med bra jobb och så va han snygg. Men i slutändan är det ju alltid dom som är freaks?


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0