yesterday

Shit vilken bra kväll, förutom att jag blev raggad på av flera äckel på väg hem ovh bytte till och med buss för att bli av med ett äckel. Men skit i dom.

Igår va första sommarkvällen ute i en park med barbenta ben tills det blev mörkt. Hur mysigt. David, Tobbe och jag satt på en filt och lyssnade på musik och mös. Fler människor anslöt droppandes. När det hade blivit mörkt så åkte jag för att träffa Chris och han två hotta vänner från America. Snygga va dom, bra gjort Chris ;) Vi tog med dom till Naglo haha men där stannade vi inte länge, undrar varför. Dom fick en liten sightseeing i gamla stan också, vart stadsministern bor jobbar och tydligen fiskar.


Idag vet jag inte vad som väntar, vädret är lika fins som vanligt och jag är vaken och redo för äventyr, eller jag måste tvätta håret.  Känner att detta är väldigt löst så jag rundar av...ska nog äta tonfisksallad idag, gillar typ inte ens tonfisk, vill ha sushi med lax och räkor. Öhhh. Tur att mobilen dog igår så jag slapp höra av mig till folk i min ensamhet. Men fick sällskap på bussen, en tjej kom fram och kramade mig och viskade lådsas om att vi känner varandra och jag va direkt med på noterna. El creepoz hade gett sig på henne. Som tur va gick dom av innan oss och vi kunde andas ut.

Juste på naglo kom det fram en kille också och kramade mig och kände mig som jag hängde med ett tag men jag har inte riktigt lyckats exakt lista ut vem han är hahahahahahahaha. Men jag tror jag vet fast osäkert...men jag typ spelade med "Kul att se dig, visste inte att du brukade hänga här" etc. Sjukt kul

Nu går jag hej!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0