10 år

Råkade hamna inne på min "pojkvän" från fyrans facebook. Det är så knäppt att man känner igen någon som har gått från 10 åring till 20 åring.. Samma ansiktsdrag som väcker minnen om dagarna då vi lekte sanning eller konsekvens i bollhavet på mcdonalds, dansade tryckare på klassfesten och knappt vågade pussas på bion när vi såg stuart little. Jag längtar tillbaka till när man va liten och allt var enklare, det enda man behövde göra var att ta mod till sig och fråga chans och så var man ihop eller inte ihop. Nu för tiden finns det så himla många fler dimentioner på ett förhållande.

Om man tänker på skillnaden på 10 åring och 20 åring så känns den helt enorm. Jag tror dessa 10 år i ens liv är de åren som man mest förändras under. Känns inte som att jag kommer ha förändrats lika mycket när jag är 30. Fast det återstår ju att se.

Tänk att 10 år har gått och att man knappast blivit klokare på detta område :)


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0