En handelsresande

I köpenhamn testade jag att gå in på en bar själv och testa lyckan. Mina M, J och I gick in på "Masken" och jag kände inte att det var min grej. Så jag hittade en vidrig sportsbar brevid och tänkte perfekt här går jag in. Jag satte mig i baren och det tog inte lång tid innan den första vilsna förloraren kom och pratade med mig. Eftersom jag egentligen inte var intresserad utan mest ville testa avd som hände så gjorde jag en av mina favoritgrejer som finns att göra ute, jag hittade på en egen livsstory.  Han frågade om jag väntade på någon och jag svarade att jag väntade på en bilnddate men att han inte verkade ha kommit. Han frågade om han fick göra min sällskap så länge och vi började samtala. Jag var iallafall på resande fot, min mamma va serb och diplomat och min pappa var militär så vi hade rest runt en massa och bott på många ställen och nu var jag ute och reste helt ensam för att finna mig själv. Min bror var en könsstympad blond tjej från Tanzania. Det är det bästa som finns och är man tillräckligt allvarlig och övertygande så går fulla förlorare på allt. Jag blev medbjuden på nåns födelsesagsfest på en annan bar och där fortsatte påhittandet. Han tyckte jag var väärldens häftigaste tjej och att det typ var en ära att träffa mig haha! Han behöver ju inte veta att jag oftast sitter hemma i min säng i sveriga och glor.

Efter ett tag bestämde jag mig för att vandra tillbaka till "Masken" och plocka upp mina vänner och Starship (I shall call you starship) och vi begav oss mot cosy då dom har öppet till morgonen efter.

Där fick jag uppleva lögnens baksida. Jag står i baren och en man (killen från London från inlägget under) kommer fram och pratar med mig.
Han: Whats you name?
Jag: Anastasia
Han: Where are you from?
Jag: UK
Han: Oh really me to how nice!
Jag: (får lite panik då min brittiska suger) haha just kidding you I'm from sweden I just said that because I heard you sp...anyhow what is your name?

Ingen skada skedd dock han hängde efter mig hela kvällen och sa saker som "You're making me shy" och "I'm only gonna say this once I would love to have you fo christmas" när dom spelade "All I want for christmas is you"
Visst är det lite charmigt men snälla vi träffades för 1 timme sen liksom, lugna dig. Dessutom fanns det som sagt ingen attraktion från min sida alls. Han var bara trevlig. Hade det varit värsta snygga hunken så kanske jag hade fallit för det. Låter ytligt men vad ska jag med en kille till i danmark som är från londom som jag sa till min mor när jag kom hem och hon frågade om jag ahde träffat nån fin kille. För när det kommer till seriösa grejer är jag inte ytlig...tror jag?

Det är bara så himla roligt att vara vem man vill för en kväll men man ska akta sig för att göra det i fel lägen men en weekend i en främmande stad är det ultimata läget.


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0