Gott Nytt År!!

Ny dag, nytt år, nytt decenium. Det måste firas. Men jag kommer inte fira att detta år är över detta år har varit grymt! Åkte massa snowboard i vintras bla, Flims Laax, Val Thorens och massa med freeridegruppen ända in på våren. Dessutom körde vi spread the love (krogshow), och Tolvskillingsoperan.

I sommras blev det jobb på roskilde, aldrig mer jobba där men Roskilde är ju grymt. Några vilda dagar i Oslo med en vild trio, 1 vecka i Serbien och två härliga veckor på franska rivieran!! Sedan bar det av till göteborg och way out west och min första kräftskiva i Norrköping!

I höst har jag festat lite för mycket kanske men haft riktigt kul med mina vänner, träffat nya människor och kommit gamla lite närmre. Dessutom fyllde jag 20 år med mycket lyckad grisfest.

Inte bara bra saker har hänt men när man tittar tillbaka så minns jag nästan bara ett bra 2009 och det är ju bra. Motgångar tar man tag i och erövrar och framgångar sparar man i minnet så länge som möjligt. För har ni någonsin varit med om något som inte ordnat sig?

Nu hoppas vi på ett bra nyår och och ett super 2010 och ett pangbra decenium!

Gott Nyått År!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0