köpenhamn

Befinner mig just nu i köpenhamn med endast en mobil med internet på. Något jag har lärt mig om köpenhamn är att danska killar är snygga, danska killar kan vara jävligt dräggiiga, det är mycket multi kulti här och om du vill ha ragg ska du gå på gaybar helst "Cosy". Vi hamnade där 2 kvällar. Jag va där med mina bögvänner och jag fick ändå mest ragg. Dock så var dom flesta killarna som raggade på tjejer ganska vidriga. Till exempel så var det en grov man som var där ensam båda kvällarna och försökte med alla tjejer, så satt han lite i ett hörn och glodde och tog en nap. Han va där ända till stängning, tilläggas bör att stället stängde 9 på morgonen. Det är inte lätt alla gånger. Utöver dom vidriga finns dom trevliga som ex. en man från london som var väldigt charmig och glad. Tyvärr så fanns det ingen attraktion från min sida! Och hur gick det för bögarna? Det gick bra! Starship

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0