Nyårs kris

Singlarnas högtid och min favorit högtid! Fast i år har jag inga planer och jag brukar ha planer men mina planer har inte gått att genomföra. Jag kommer få stå och kyssa mig själv hemma i sängen tittandes på film eftersom alla mina vänner är iväg på andra håll och kanter och att det känns patetiskt att bjuda in sig själv. Men det kanske är inga planer som gör att nyår blir bra att man inte har några förväntningar och man kommer hamna på nått spontant ställe.

Så om någon vill bjuda in mig på nyårs fest, jag lovar att komma med party humör och roliga anekdoter, eller om någon behöver en dejt till sitt party så hör av er!!

Mest av allt skulle jag vilja fira uppe i fjällen i nån mysig stuga med partyglada människor. Vi får väl se vem jag kysser i år på 12-slaget...

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0