tyda drömmar

För andra natten i rad har jag drömt att jag har pojkvän.
Första natten va det en okänd snowboardåkare som bodde tillsammans med en skit snygg känd skidåkare. Han bodde typ i ett duschrum med en säng och lite hyllor i medans skitåkaren bodde hur snyggt som helst med massa walk in closets. Först kändes det helt okej men sedan började den okända göra massa karadesparkar och jag fick panik och gjorde slut.


Den andra natten var jag tillsammans med en kille jag kände som åker snowboard och vi skulle köpa en ny snowboard till mig ihop. Det var en ålderskillnad mellan oss men alla pratade om hur vi låg på samma mognads nivå och passade hur bra som helst ihop. Ändå så vandrade mitt öga till han som jobbade i affären.

Så vad betyder detta? Att jag drömmer om pojkvänner som är snowboardåkare och jag inte kan hålla mig i relationen? Tacksam för svar.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0