Uppdrag 1

Svara på en kontaktannons.

Vet inte ens vart man hittar en gammal hederlig kontaktannons, så jag översätter uppdraget till ett internetvänligt uppdrag. 

"Tja heter XXXXX e 20 år gammal:) jobbar som kock på fritiden dvs. resten av dagen efter jobbet trännar jag bågskytte med os ambitioner. har mycket självdistance och har bra kontakt med mina känslor :)) ibland för bra tycker jag men men ......
vill du kankse snacka vidare kan du höra av dig på XXXXXXX"

svar: "Hej XXXXX. Kul med en kille med ambitioner då jag själv är en tjej med tydliga mål i livet. Jag är 20 år gammal precis som du och tycker om att dansa och ha kiul med mina vänner. Har aldrig prövat bågskytte."

Så nu är det bara att vänta och se. Vad menar han med "för bra" kontakt med sina känslor. Grinar han mycket, överanalyserar, är han väldigt schitsofren(?) i sina känslor??

Återkommer med detta


Chitchat
Postat av: Alex

Han var inte så jättebra på att stava dock... Visste inte ens att det fanns OS i bågskytte? Spännande!

2009-12-16 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0