Do you know S?

Det är jag som är S och en helt vanlig tjej som pluggar på uni, älskar att åka snowboard, dansar och reser gärna och spårar med mina vänner. Jag skriver här för att dokumentera mitt vibrerande, dynamiska liv (?),  och för att dokumentera mitt bitterljuva singelliv.

Jag ser mig själv som den ultimata singeln! För det mesta känner jag att singel livet äger och att jag inte skulle vilja byta bort det för någon alls. Det är nog för att jag inte hittat den rätta invänder alla mina monogama vänner. Det tror jag också...för ibland händer det att jag kärar ner mig i någon och så sitter man hemma och tycker att sängen är för stor.  Jag har iallafall aldrig varit en sån som är i en relation bara för att vara i en, det har aldrig varit värt att ge upp singellivet för ;)

I sökandet efter mannen med stort M eller stor...näääää så träffar man mycket människor och upplever roliga saker som är värda att dokumentera. Det är ju kul att titta tillbaka på sen när jag sitter lyckligt gift i min alpstuga.
 Detta kan ju kanske också hjälpa mig få lite struktur på livet, komma ihåg alla resor jag gör och minnas alla goa stunder i livet. Målet i livet är ju livet.

Mest skriver jag här för att jag själv vill minnas vad fan det är jag sysslar med egentligen!






Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0