Alex pratar med sig själv och Christoffer pluggar

Jag va på vääärldens sämsta blinddate igår och kommer ALDRIG mer göra om det. Fy det va verkligen hemskt, och jag kände mig riktigt naken när jag gick där ifrån. Så nu behöver vi aldrig mer prata om det!
Den som vill gå på blinddate med mig nästa gång måste va en freaking prins!

Vi tittar framåt, bra dagar. 2 dagar i uppsala över valborg. Bror åker till milano och kan köpa taxfree grejer och diverse!
Sommarens planer börjar falla på plats och dom ser riktigt lovande ut. Jag ahr fått ett job omgående som måste göras snabbt = snabba cash!

Nu dricker jag najsugt te och chillar med väner. Vem behöver killar när man kan chilla med vänner?

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0