Fredag

Brownie, påskmust och killskvaller med Carro är det som står på schemat för tillfället. Väldigt väldigt bra! Ikväll blir det väl plugg men om jag känner mig själv så kommer jag ge mig ut i nattStockholm i jakten på singel killarna. Eller..? Skickar ut lyckoönskningar till J som är på blinddate och till Allie som är i grekland på viktigheter.

Till Chris skickar jag en wwwbrownie för att han hjälpte mig med plugg på lunchen idag! Ab?
Till min mamma skickar jag ett grattis för hon fyller år! Hon ville hålla det hemligt dock.
Vem mer ska jag skicka nått till? Ingen för tillfället.

PluggLivPluggLiv?

"palla att han inte kan va mogen o bara liksom glida mee...?" haha Carro!

xoxo

ps. jag gillar påskmust för det är som ljusmust och man får en trevlig känsla i kroppen, julkänsla? ds

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0