glad pårre!

Lyssnar på min musikal spelista och pluggar, faktiskt väldigt soft. Sitter också och suktar efter Vapianos pasta med tomatsås och mozarella, självklar med massa chili och en hel kruka basilika på det. Gött. Får slänga ihop nått snart. Bror gjorde ett taskigt försök på biffshosamojs i tomatsås och pasta, inte jäte gött. funderar på att göra våfflor eller pankakor. Får se.

tycka vad man vill om SL men på premenurations tjänst är dom fasiken snabba! I tisdags faxade jag in förlustanmälan, på onsdag ringde jag och frågade om dom fått den, då sa dom att dom hade skickat ett nytt kort och imorse när jag vaknade så låg det ett busskort på mitt hallgolv. Snaps for SL!

Nu fortsätter jag!


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0