Lördag

En flitig en. Har varit duktig, belönar mig med en dusch och ut på stan. Eller..jag skulle ju kunna sitta längre och skriva om våldtäkt och uppsåt men jag går efter mottot att det måste smälta, omarbetas i hjärnan och sen ge sig ut på pappret igen. Jag vet ju faktiskt exakt vad jag ska skriva och exakt hur jag ska lägga upp det och imorgon kommer det ta max 2 timmar och sen är det klart. Då är det bara att putsa. Sedan fortsätta hetsplugga till tentan.

Men nu belönar jag mig med en dusch och ut på stan. För att träffa gammla vänner, nya bekanta och okända. Vill bara ta en paus och komma ut. Skratta och ha kul och komma hem och krypa ner i sängen i säkerhet och vakna utvilad. Så ingen helnatt för mig, inga pinsamma uppraggningar, förbjudna möten, läppar som möts och ingen dans på borden.

Som det ser ut nu ska jag möta Carlos och hans tyska vänner. Träffar gärna också David som är min äldsta vän. Vi har haft 10 års jubileum. Jag kände honom när han va 150 cm lång (han har inte blivit jätte mycket längre) haha. Han hävdar att jag va kär i honom i sexan, fine visst men jag hädar att han va kär i mig också, och det var han, jag har bevis men han gillar att förneka det. Oh good times.

Nu le shower! Här kommer lite pepp för ikväll:


Den är lång och den bästa delen är i slutet!
Adios!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0