MAN FÅR INTE VA DUM MOT FOLK!

Packar till Uppsala, inget får plats. Varför tror människor att man får va dum mot varandra? Man får inte vara det oavsätt. Man får inte kalla någon ful, fet, cp, pucko etc. Jo man får göra det med glimten i ögat duvet. Men man får inte vara allvarlig, tycker man nått sånnt får man fan tycka det för sig själv för det tycker man ibland. Jag ska sluta va dum mot folk nu, kommer du? Man får inte va dum mot folk.

Och nej mamma din DKNY väska kommer inte bli snodd i Uppsala, men jag kan ju sitta och titta på den här hemma istället så att jag inte riskerar att den blir snodd. Kanske kan bära glas och sånnt från mitt rum som behöver komma till köket i den. Men jag fick nog inte låna den för att du ville vara dum mot mig. Va jag dum nu? Bra, det va meningen. För man får va dum mot folk som är dumma mot en själv! 

Over.
 

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0