Monday sun-day

Yes solen skiner ute och här inne sitter jag och skriver om våldtäkt och läser om expropriationer och entreprenader... Men jag har ju faktiskt hela sommaren på mig med sol och om jag inte sitter inne och pluggar nu så kommer jag få sitta inne och göra det i augusti istället typ. Dessutom tycker jag det är ganska trevligt här i min pluggsoffa. Har alla straffrättsböcker på högersida och alla c4 böcker på vänstersida och allt är väldigt strukturerat. Jag lyssnar även på skön musik på spoti och ju mer man lär sig och fattar desto roligare är det att faktiskt plugga. Man måste sätta sig in i en roll där man spelar en otroligt suktig student som sitter med massa böcker och är smart och tuggar på pennan. Då går det ultimat. Däremot har denna blogg blivit en pluggblogg och det suger för det är sjukt tråkigt. Kanske ska skriva nått kul...

Har skaffat voddler. Inte så kul info. Har återhämtat mig från traumat i helgen, eller inte riktigt återhämtat mig utan mer förträngt allt och inte tittat på nått som skulle kunna påminna mig om den. Känner mig duktig när jag pluggar och känner mig mindre som den galna tjejen som dansar på baren om helgen...no no no never more. Ska ägna mig åt att plugga, och läsa manus och utveckla min musikalroll och träna. Blir sjukt bra... Ska vara sofistikerad i framtiden och sluta vara spontan ochimpulsiv på det dåliga sättet. Deal?

Back to work.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0