OMG

My milkshake brings all the boys to the yard!

6 maj så har jag en liten dansshow för alla som vill komma, eller det är en liten soare blandat med sång, musik, teater, dans etc. Kom dit det blir bra! 6 maj - Teater Påfågeln. Och det är för en bra orsak också, för att vi ska kunna göra vår stora musikal hur bra som helst så behöver vi lite extra cashflow. Det är inte lätt att vara kulturarbetare i dagens samhälle! Wowowiwa. Men det är huuur kul som helst! Dansa, dansa, dansa. Är sjukt taggad på dans just nu. Blir massa dans i sommar också. Mest peppad på att dansa för Jay T som är min aboslut favoritlärare på jorden. Dansade för honom i New York 07 och sen i Amsterdam 08. Lovelovelove. Tog alla hans klasser i NY en vecka och typ hans regular students va så bitchy och frös ut mig för dom kände sig hotade? Sen kunde jag inte ta fler klasser för mitt klippkort va slut men skulle in och ge honom min email för han hade bett om den. Så när han hade fått den frågade han: "Do you have to go right now?" Då sa jag att jag inte behövde det och då fråade han om jag int ville vara med på hans klass! Lyckorus. Jag hoppade rakt in i salen och då typ blev jag accepterad av alla regulars och dom typ tittade på mig och gav mig "the nod" och en as gay sa typ "Honey, stand in the front you know this one" Så då dansade jag glatt längst fram och sen va det dags att säga adjö.

Fast efter det så mailade vi lite och sen tog det typ slut. Sen efter några månader fick jag ett mail om att han ville att jag skulle komma och dansa för honom i Amsterdam, så det gjorde jag. Så eftersom jag kunde hans uppvärmning så fick jag stå fram så att folk skulle hänga med. Good times. Tog alla hans klasser i Amsterdam också, även fast vissa va på alldeles för låg nivå för mig. Nu va det ett tag sen vi hördes etc, undrar om han kommer komma ihåg mig. Han lär ju ha typ 100 olika i veckan eller nått. Dessutom koreograferar han massa kändisars muskvideor och grejer, han har gjort chaka khan (stvning?) Hur coolt? Och typ Prince som kommer till Roskilde, hur coolt?? Om jag är riktigt duktig i sommar kankse han vill ha med mig i en musikvideo?? hihi..eller om jag kommer dit och dansar på heltid :D Rawr! Vore nått...vi får se hur livets gång blir i sommar.
dansbloggen??

Tänkte också på ett bloggrelaterat problem, vll eventuellt ha en ny blogg i sommar när jag reser bort i över en månad till New York och LA. Då kommer jag ta dansklasser osv. Då kanske jag vill ha en blogg som jag kan ha fler läsare på som inte är sådär super privat som denna, men inte tråkig utan som beskriver min resa lite. Kul att ha sen också i fratiden, sparat på ett ställe liksom...ja vi får se!

God natt blogg.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0