städa städa varje fredag

Japp, efeektiva kvinnan fick inspiration från effektiva kvinnan #1 Allie och tog tag i skiten och började städa. Typ verkligen slänga bort gammla papper och så, inte bara lägga det på en osynlig hög! Good for me. Min bror ska nämligen ha lite party här och jag vill gärna att hans vänner ska få det behagligt om dom skulle välja att titta in i mitt rum. Det är fortafarnde mycket grejer, men har man mycket grejer så har man. Men tänkte köpa lite doftljus då mina är slut och dimma lyset lite behagligt. Kanske spela lite loungemusik?? Mitt room kommer vara the place to be. Borde typ skriva VIP på dörren och ta inträde. Nejdå...men kanske lite bål, snittar? Nu driver jag. dom kommer typ inte ens gå in här :( Oh well det är nice att ha det fint för sig själv, man mår mycket bättre och kan koncenterera sig bättre.

Nu ska jag laga tacos i ren hemmafru anda och sen ska jag iväg tii Kelly och sen ska vi + Allie på en fest för att fira Venezuelas 200 års dag som friständig (?) Typ.

Hadet


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0