ännu en snyftare

En Canadian konståkare har kvalat in till OS, dessutom på hemmaplan. Det är väldigt sällsynt att man får åka OS i sitt egna land. Hon tar med sig hela sin familj till tävlingen och när dom anländer till Vancouver i måndags dör hennes mamma i en hjärtattack. Idag tävlade hon ändå och körde ett felfritt kortprogram. Sekunden efter sin slutposition brister hon ut i gråt. Det var verkligen hjärtekrossande, hon grät och jag grät. Kan inte ens föreställa mig hur hon kände men jag tror nog att hon åkte för sin mamma. Hon placerade sig trea inför finalen och jag hoppas hoppas hon vinner guld! Men dom två åkarna innan henne är riktigt riktigt bra men jag håller mina tummar.

Detta kan va det mest sorgliga på länge :(

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0