Blogg.se

Nackdelen med att ha blogg är att när man väl träffar sina vänner och ska berätta grejer så säger dom "aa jag vet redan jag läste det". Kul då, jag kan sköta min realtioner härifrån haha!

Förövrigt så är det typ det förflutnas vecka idag, massa människor från förut har hört av sig denna vecka. Vad betyder det?

Som förut när jag lyckades träffa typ alla jag nånsin dejtat inom en period om 5 dagar. Det var väldigt intense. Speciellt då jag träffade en av dom när jag typ va på en dejt med en annan kille. Hello! Världen är liten och man kan inte gömma sig.

Christoffer skickar bilder på en kändiskärlek jag haft i massa massa år och jag få ångest över hur ouppnåligt det är. Det finns så snygga män där ute och man vet att man aldrig kommer va snygg nog åt dom. Jag och Jimmy pratade om det här om dagen när vi kollade på bilder på min kompis malins pojkvän. Det finns där men man kommer själv aldrig få vandra med en sån hunk vid ens sida. Nu menar jag absolut inte att jag ska haffa Malins pojkvän, om hon inte tillåter det förståss ;)

Jag kommer säkert bli en sån som nöjer sig tillslut, jag kommer inse att mina krav är för höga och inte går att uppfylla så jag kommer nöja mig med en lite ful och inte alls speciell kille. ojoj så positiv jag låter, nu ändrar vi på det..

Kommer träffa en helt sjuuukt snubbe och jag kommer bli förvånad av att han gillar mig tillbaka och sen kommer andra människor blogga om hur snygg pojkvän jag har. Porompompisch!

j
My celebcrush!

Chitchat
Postat av: Alex

Vem är celebriteten? Känner inte igen honom?

2010-02-25 @ 17:45:31
Postat av: Jennifer

Men hjärtat, när du väl blir kär i någon blir den människan den vackraste på jorden. Då spelar det väl ingen roll om de andra tycker att han är ful? ;)

2010-02-25 @ 19:39:29
Postat av: S

Vilken diplomat du är Jen men du vet att du inte har helt sant dessväre :( :P



Kändisen är en konståkare som heter Brian Joubert så han är inte känd men han är känd för mig och den snyggaste människan jag nånsin sett och coolaste och han kan få föda mina barn!

2010-02-25 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0