drama!

Kan inte alla människor bara skaffa ett eget liv!?!?!? Sluta ry sig om vad jag gör och känner, förutom mina vänner som får bry sig om mig. Men natzhibitches förädare och judas!! Mind you own buisness! Ska bli skönt att dra imorgon och låta folk i sverige grubbla över vad jag sysslar med och gör om dagarna. Är bara sp trött p hel askiten på människor och på allt. Nu vill jag stoppa mina hörlurar i öronen och åka bräda i en vecka och glömma allt vad sverige heter.

Ska alltså till Nendaz imorgom. Vi åker 27 personer, hyr bilar och åker runt och har the time of our life...jag behöver det nu. Efter allt inte brára ikväl utan förut och i veckan och så. Nu vill jag iväg och vara anonym.

Föresten angående veckan med alla hälsningar från det förflutna. Idag träffade jag två till som jag inte sett på typ 4 år. Världen försöker säga mig nått men vad??? Nån som vet vad det betyder, att träffa/höra av massa folk från det förflutna??

Nu ska jag packa ner det sista i min väska och sova. Imorgon ska jag vakna tidigt och bege mig mot flybussarna. Jag ahr packat min boardbag och ett handbagage, inget mer. Undrar vad denna vecka kommer bjuda på. Är sjukt taggad på snowboardåkning, miljöombyte och människor som inte vet.

Nu sömn för att säga hejdå till sverige och hälsa på alperna. God natt!

ps. Etienne har gett mig massa osttips jag ska smaka. ds

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0