Gårkvällen

Det var meningen att vi skulle ha en lek och filmkväll med lite nya studenter. Det kom inga så vi ändrade genast om panerna och folk började dricka och spritförrådet öppnades och shotsen flödade. Sedan begav vi oss till en klubb på söder. Där träffade jag en hypnotisör som envisades med att hypnotisera mig. Grejen va att jag typ kände att det ryckte i fingrarna när han sa det men det va ju inte direkt så att min fingrar började freaka. Jag kunde kontrollera mig väldigt bra faktiskt så han misslyckades. Då lutade han sig fram för att hångla med mig. Men hallå?? Vad tänkte han?? Som tur va hann jag flytta på mig, resten av kvällen följde han efter mig, när jag precis hade flytt från honom och trodde jag va i säkerhet så knackade han mig på axeln. Tillslut var jag tvungen att presentera honom för min "pojkvän" aka en killkompis till mig. Då fattade han. Att man ska behöva ha pojkvän för att visa att man inte är intresserad...och ibland hjälper inte ens det.

Kvällen för mig slutade ganska tidigt med efterfest i en fullsatt bil på väg hem, ett matstopp senare så var jag hemma i min säng och sov som en nallebjörn. En mycket bra kväll speciellt eftersom vi va ett stort gäng som mest stog och dansade med varandra och eftersom det inte va nått inträde och eftersom stället inte var fyllt med pretto människor! Bra gjort!

Ikväll är det dinner and a movie som gäller. Klassisk date! Jag får äran att gå med bästaste C!!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0