Heeeees baaack!!!

Kommer ni ihåg david jag skrev om i detta inlägg http://doyouknows.blogg.se/2010/february/wwwfuckmenow.html#comment


david säger:

hej

S säger:
heeeeeeeeeeeeeeej

david säger:
hur mås det

S säger:
inge bra

david säger:
why?

S säger:
är typ lös i magen

david säger:
illa... nåt mer

S säger:
nää bara detdet är vidrigt att man vill springa på toa hela tiden

david säger:
trist , ensam hemma?

S säger:
jag och min hund

 david inbjuder dig att starta videoöverföring (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?

 Du har tackat nej till inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera)


Men alltså VA!?!? Om inte ens en bajsig mage kunde stoppa honom!!! och en hund??? Vad ville han se på camen?? Mig kutandes till toan? Bajs i toan? Knip i magen???? VAVAVA!?


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0