Is this schizofrenia

I går lagade jag, Alex och Kelly "Cracky" mat till 30 pers. Det var jobbigt men blev gott och så hade vi kul på köpet. väldigt lyckad sittning. Alla multikultisar sjöng och va glada. Det va 20-tals tema och vi hade fjädrar i håret och lyssnade på jazz. Det blev ganska mycket och hårt och Benjamin, Josh, Etienne och jag gick vidare för ytliggare galej.

Inatt hade jag massa knäppa drömmar, min vän Siri tvingade mig hoppa på hajar och sen försvann vår tredje vän så var vi tvugna att åka ubåt för att led efter den. Det visade sig att hajen hade stekt henne till middag. Sen kysste jag en tjej så hela deras ubåtsresa blev försenad. Efter det drack jag vatten i mängder utan att bli otörstig och så låg jag i gräset med en kille jag pluggar med som jag inte alls känner.

Idag har jag lite huvudvärk men sitter ändå och pluggar mycket mycket flitigt! Jag tycker det är okej att festa mycket om man gör det man ska göra sen. Dubbelliv när det är som bäst!

Ikväll ska gårdagens husfruar iväg på korridorsfest. Ett av mina fadderbarn fyller år så han ska ha fördrink med guldtema. What to wear!

Men nu ska jag återgå med att förklara tillämpningen av 4:19 för en redan utbildad jurist. Funderar på att skriva "vet du inte det själv eller?" på mina 3 sidor jag ska fylla.

Tjingeling!


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0