Me against the world!

Jag måste börja sortera bort vissa "vänner". Det finns vänner som verkligen bryr sig och abndra som bara är nyfikna och vill veta saker och tror att dom vet saker. Tro mig jag bloggar 8.20 en söndagsmorgon. Min vän har precis i princip kastat ut mig ur hennes hem och nu sitter jag på nån jävla ersätttningsbuss hem. Nu får det räcka för mig med makepretendvänner. Min mamma har haft rätt hela tiden att det är jag mot världen. Ingen kommer hjälpa dig när du verkligen behöver det, ingen kommer fråga hur du mår när du mår som dåligast och ingens hem kommer vara öppet för dig omninte dom tjänar på det. Det har hon alltid sagt och jag tror henne. Från och med nu är det jag mot världen alltid. Det får mig att känna mig väldigt ensam men det känns också som att jag har vuxit upp nu..
ws och bussen jag åkte med åkte precis och parkerade utan att se att jag satt kvar, och en tunnelbana åkte precis och skyltarna säger inte när nästa går och jag är trött och ensam på perrongen. Det är jag mot världen..,

Chitchat
Postat av: Alex

Du är alltid välkommen hem till mig favvo! Och om du vill kan jag kriga med dig mot världen!

2010-02-21 @ 13:55:03
Postat av: Anonym

Det ska jag komma ihåg :D

2010-02-21 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0