mina vänner vill att jag ska köra och jag har inte ens körkort

S säger:
men han har ju flickvän men han verkade ändå intresserad
 C säger:
men kan du inte köra iallafall dÅ?
S säger:
men han vet typ inte att jag ska med så jag ska komma dit fett fit och fett snygg och ba tjeena lillpojkenhaha jag kommer vara mitt charminga jag sen är det upp till honom om han kan motstå



J säger:
MEN GO FOR IT han kan ju ha blivit bättre?

J säger:


se det så här
ligg med honom i utbildningssyfte
för att göra honom redo för framtida kvinnor


Vi pratar alltså om olika killar också...vad är det med tjejer och att prata om killar?


Chitchat
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

H'ärlig blogg :D

2010-02-09 @ 00:47:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jennifer

LIKE IT!

2010-02-09 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0