Möten

Tänk hur många gånger man har mött den rätta utan att veta om det. Alla människor man mött runt om i världen och pratat med och sen aldrig träffat igen.

Jag tänker ofta på en kille jag träffade på stranden i Frankrike. Vi hade brett ut oss brevid varandra och efter ett tag så bad hans vän mig ta kort på deras kompisgäng. Han säger "try to make me look tanned". See that's funny för han var engelsman och vääkdigt blek i jämförelse med sina spanska vänner. Han jobbade i Madrid för ett svenskt bolag och vi utbytte lite meningar om utelivet i Nice. Desvärre hade dom ganska brottom därifrån så det blev ett "i'll look for you in the night" istället för låt oss byta nummer bli kära och tillveka babys. Vi ses i natten kanske funkar om man åker chater och alla bor på samma hotell och går på samma klubbar. Inte om man är i Nice vilket är en relativ stor stad. Tänk om han var it, den?

Någonstans i världen sitter nån som är perfekt för mig, någons ögon jag mött i tunnelbanan kanske skulle dela sitt liv med mig eller killen på stranden i södra Frankrike skulle gilla mig för den jag är. "Just the way you are" (Bridget Jones)

Det är en del av livet, att man inte kan förutsäga vad som kommer att hända. Man kan bara göra det bästa av vad livet erbjuder.. Och rätt vad det är så händer det nått livsavgörande, när du minst anar det..

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0