skooolaaan

Dödens död just nu. Sitter i skolan och har haft semenarium i 55 minuter. Hell yeah tänkte jag.  Nej nej sen måste alla som har haft PM sitta kvar och vänta på en privat genomgång och såklart är jag sist på listaan så jag måste vänta 1h och 40 minuter på att få en geneomgång på 5 minuter. Yess bästa fredagen ever.

Just nu fördriver jag tiden i skoldatasalen på facebook och alla pluggtöntar kollar snett på mig för att jag inte skriver uppsatts. Struntar i om nån läser detta nu. HEJ DU DÄR TILL VÄNSTER DU KAN SLUTA TJUVKIKA PÅ VAD JAG GÖR, EXAKT DU DÄR, FATTAR TRÖGT MUCH?..BRAAA FORTSÄTT TITTA BORT.

Sitter iallafall och längtar till kvällen då jag och Jimmy ska äta på Moonlight och sen kolla film och spåra. Skön kväll om du frågar mig.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0