skor

Helgen var bra...post helgen var inte bra. Ni vet är man upptäcker att helgen bara va en helg och allt som hände då hände för att det var helg och helgens braighet har svårt att komma in i vardagen. Fick två ragg iallafall...men jag vill ju ha truuuue love..or liknande? Men jag har lärt mig leva med alla dessa lösa ragg, jag känner inget längre, jag utnyttjar det.

För att göra post helgen/veckan bättre impuls shoppade jag 8 par skor från Rizzo idag...kanske hjälper, kanske inte. Jag kanske iallafall kan få nya ragg i mina nya snygga skor. Och den onda cirkeln fortsätter. Tror ni killar ser skor? Man vill ju inte att dom ska va omanliga och köra en "don't you estomp your last season prada shoes on me honey" men samtidigt lägger man ju ner ett par sekunder att tänka på vad man ska ha för skor på sig. Personligen gör jag det mest för min egen skull, det är ju trevligt att se trevlig ut. Men som en überfemmenist i min gymnasieklass en gång påstod: allt tjejer gör är för killars skull, när dom klär upp sig etc etc... Jag tyckte att hon missade poängen med femminism ska dom inte va för kvinnorna och inte nedvärdera dom och säga att allt dom gör är för motsatta könets skull? Okej jag har tappat fokus nu, vet inte heler riktigt vad feminism går ut på heller så jag ska inte uttala mig.

Tycker jag har blivit bra på att välja mina tillställningar..har faktiskt inte gått på nån random utgång sen jag sa att jag inte skulle göra det mer..(för 2 veckor sen) hehe.

Men det har varit mycket att göra som jag glömt skriva här och vil göra det så jag ska göra det...ikväll kanske.
Nu ska jag äta middag iallafall..

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0