snöröjj

När jag kom hem idag så höll dom på att röjja snö på taket, och jag bor liksom takvåning med snetak. I flera dagar nu har det varit dödsmörkt när jag vaknat för all snö på fönstret så äntligen tänkte jag. Så jag smygkikade på killen som satt på mitt tak genom springorna i snön på fönstret. Han va snygg! Så tog jag ett ögonvarv runt mitt rum och såg högar med kläder, tidningar slängda lite varsom, massa grejer överallt. Kul han kommer få mötas av denna syn. Så tänkte jag att jag kunde distrahera honom med att lägga mig naken på sängen som är nästan precis under fönstret. Hann inte det heller. Nöjde mig med att rufsa till håret lite och lägga mig i en snygg ställning framför datorn. In kom ljuset och jag såg upp på honom och han ner på mig. Sedan vinkade vi till varandra och han fortsatte att röjja vidare.

Efter ett tag kom han tillbaka med en lapp som det stog "Fika?" på. Jag nickade på huvet och pekade mot min dörr och en stund senare va han där, snöig och ringde på. Vi drack kaffe en stund och pratade om allt möjligt. Sedan så bytte vi nummer och han tog på sig sin hjälm igen och gick ut för att fortsätta...

haha det sista hände naturligvis inte..men hade kunnat. Undrar hur många som träffat sina partners på detta vis? Min vardag är så oerhört spännande att jag måste sitta och komma på sånnt här. Bra S..

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0