svett

Är helt slut efter 2 timmars intensivdans. Rumpsvetten är ett faktum, blev ett märke på stolen jag satt på. Men man ska ju svettas när man tränar. Kommer ihåg när jag va liten och tränade då svettades man inte förutom jag som mognade väldigt fort och fick typ mens på dagis. Jag hade alltid små fläckar under armarna och tyckte det var pinsamt. Kanske var det för att jag jobbade hårdast! heee. Sen kom man in i en period då det var coolt att svettas, då köpte man sånna gråa linnen som satt halvtajt för att svetten skulle synas, dock så svettades jag mer om röven, eller jag det rinner ju neråt pga gravitationen. Nu har jag accepterat att man svettas fast kan ändå tycka det är jobbigt för att jag svettas väldigt enkelt, om jag går till tunnelbanan i ett högt tempo så är svetten där och glasögonen immar. Dock har jag hört att motsatta könet tänder på svetlukt, det är ju bra. Kom hem till mig vettja och sov i mina lakan som jag inte bytt på ett tag. Nej men jag kan tycka nysvett är ganska soft, sån som man får vid träning eller sex etc. Men intorkad svett är ju bara för vidrigt. Typ när min brorsa kommer in i mitt rum och väljer att placera sin armhåla i mitt ansikte. Idag kallade jag armhåla för svetthåla, killarna skulle lyfta tjejerna i svetthålan och det var lite jobbigt, efter det skulle dom hålla för hennes mun med samma hand som skedat med svetthålan innan. Detta är koreografi när den är som bäst! Snart ringer väl broadway och vill ha dit mig?

Men idag lyckades jag ändå koreografera nått som såg ganska bra ut, koreografi är inte min starka sida men det typ sa klick i huvet och så kom det! Säker för att jag känner så starkt för låten och då bara bom så kommer rörelserna till mig. Väldigt kul. Nu är jag taggad på mer mer mer dans, men den enda dansen jag kommer göra är på en bardisk i en alpby. För det är nästa destination. Kommer bli fett och jag borde börja packa. Sist när jag åkte till Val T så glömde jag att jag skulle åka, gick ut på stan och röjjde kom hem mitt i natten och slängde ner lite grejer, försov mig och missade nästan flyget.

I år ska jag vara där först, sitta tillbakalutad på en stol och chocka alla som kommer efter mig. Dom va väldigt arga på mig sist och sprang till flygbussen och lyfte up mig på deras axlar och kutade in till incheck..jag som aldrig blir tidstressad tyckte att läget va aschill och att dom ändå inte kommer stänga gaten. Ogillar stressade människor. Men för att undvika deja vu ska jag packa och va i tid!

Sajonara


Chitchat
Postat av: spd

en annan slags svett som vi gillar är ju sån som bildar svettfjärillar på stengolvet på plan 3 på Jpl. Good old times...

2010-02-26 @ 16:46:16
URL: http://runkaballe89.bloggen.se
Postat av: S

hahahaha åhh den svetten är den bästa! ska fan langa upp den bilden!

2010-02-27 @ 01:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0