Tröttheten

Tröttheten tar över och mina ögonlock sluter sig. Idag har jag varit hemma hos Jimmy och druckit te, pratat om pojkar, kärlek och New York. Den jäven flyttar dit snart, men snart kommer jag också! Vi pratade också om hur pilska vi kan bli och att det är svårkontrollerat haha.

Sen åkte jag och hade körlektion och blev ledsen för att dom skrattade åt mig för att jag inte hade varit där på hela 2009. Men vilken 20 åring kan säga att den pluggar juristprogrammet, varit i alperna 2 gånger, svenska fjällen 5 gånger, roskilde, serbien, frankrike, way out west, danmark, gjort en krogshow och en musikal under 2009?? Dom tanterna får sitta på kontoret och skratta åt mig men jag skrattar åt att deras liv är mindre innehållsrikt än mitt.

Jag har varit så trött hela dagen att jag fotade en brn papperpåse på väg hem för att jag trodde att det var en råtta. Det va de inte, hade till och med mina glasögon på mig!
Jag har varit så trött att jag kallade mina musltikulti barn för mina imsevimse barn och tänkte att det var samma sak.

Fy bubblan nu måste jag sova såhär trött får man inte vara. Imorgon väntar en ny dag och nya äventyr!

Gonatt

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0