Vädervarningklass2

Mobilen går inte att vända så att man kan skriva skönt. Tunnelbanan va sen så jag hinner inte med tåget och alla kollar konstigt på mig för jag har glitterspray i håret. Jag har iallafall varit på korridorsfest med massa multikuktisar. Fanns en fett snygg, skulle följt med ut igen men dom skulle till strand och strand har aldrig gett mig bra vibbar men jag lockade honom till en fest med lite drinkar och mycket tuttar...neeeeej hihi. Får se om han dyker upp om inte så vad gör det om 100år. Jag tycker multikukti är kul.
Nu vände det tåget är sent också så nu får jag vänta på det i 5 minuter istället för 30. Och stormen är på väg och jag tänker på satc avsnittet när dom filmar hur NY täcks av snö och Carrie står i fönstret och berättar för ryssen att hon ska flytta med honom till Paris. I slutet åker som hästsläde på NYs gator... Märks bristen på romantik i mitt liv? Just nu väntar jag på romantik, allt annat kan jag vara utan tror jag...fast nja att flirta lite är kul och sen gå hem och romantisera det. That's how JJ does it. Vart har den ridderliga romantiken tagit vägen..?

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0