Vänja metoden

Orkade inte vakna imorse, för jag hade svårt att sova inatt + att jag drömde fina drömmar och då vill man ju inte vakna. Har pluggat hemma istället, fattar inget men det lär ju falla på plats snart som vanligt. En god nyhet är att jag inte behöver jobba och jag får gå på bio gratis imorgon.

Just nu sitter jag och förbannar "vänja metoden". Det är en raggningsmetod jag har kommit på. Den går ut på att man vänjer killen vid att prata med en..man pratar med honom tills det blir udda för honom att inte berätta saker för en. Klockrent tyckte jag och så satte jag igång. Efter ett tag är det meningen att man ska sluta behöva vara den som hör av sig útan man ska bara sitta och vänta (man vill ju inte verka för på heller). Självklart tänkte jag inte på konsekvensera, jag vande mig ju lika mycket att berätta saker för honom! Bajs också. Så nu istter jag här och vil höra av mig men får inte och han vägrar också göra det. Alltså denna metod skulle va as bra om han nu vande sig för då skulle det bli jämt och nu är det inte så. Så nu ska jag låta det rinna ut i sanden tror jag...

Men ännu har jag inte gett upp på att kärleken finns där ute, hade gjort det för ett tag i höstas och det gav mig anledning till att vara lite som jag ville men nu när jag tror på  kärleken igen så måste man sköta sig. Nu känner jag mig mer som mig själv igen. Någon måste ju tro på den, även om jag inte är helt övertygad om att den kommer besöka mig anytime soon haha. Vi får väl se...

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0