vänner som alltid finns nära fast så lång bort

S säger: lillen

 Lilla v säger: s!!

 S säger: om man skriver till nån typ ett mail.. och den svarar värsta långt fast ställer ingen fråga tillbaka vill den ha svar då eller ej?

 Lilla v säger: asså du har skrivit ett långt mail till en kille som inte har svarat ja bra fråga, klart du vill ha svar men du e inte säker på att han kommer svara för det inte fanns en fråga i mailet

S säger: haha nej haha fan vad fin du är

 Lilla v säger: asså killar e rätt platta så jag tror inte han kommer svara för han inte har något att svara på men de e inte för att han inte e intressers

 S säger: V dig love jag!!!

Lilla v säger: hahaha jag vet

S säger: jag menade att jag skrev ett mail och frågade. Och sen så svarade han på det och skrev ganska långt fast han ställde ingen fårga till mig tillbaka. Vill han att jag ska svara på det han skrev då?

 Lilla v säger: aha ja kanske

 S säger: hmm

 Lilla v säger: ah de va inte så bra svar från mig va? oikey, vill du svara till honom?

S säger: jag vill typ det

Lilla v säger: ja men då tycker jag att du ska svara, hitta på något att fåga honom

= Jag svarade även fast han kanske inte ville det..

Chitchat
Postat av: Mattias

hej vilken jätte fin blogg! hur är läget idag? ^^ :)

2010-02-03 @ 22:01:48
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

Hej, fin blogg du har :) ♥

Hur mås det ? <3 ^^

2010-02-03 @ 22:17:07
URL: http://Mizzies.se
Postat av: Anna

Nice blogg tjejen! gillar paljetterna hihi. är allt bra?=)

2010-02-03 @ 22:31:05
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0