Vill sätta på hela finalfältet i konståkning OS för herrar.

Precis ägnat 4 timmar av mitt liv av att titta på herrfinalen i konståkning. Very very exciting!! Sitter här med gråten i halsen och bara wow. Säga vad man vill men konståkare är fan riktiga athleter plus att dom faktiskt på köpet måste vara konstnärliga. 

Hoppas nu att Brian Joubert kommer till rivieran i sommar och så kan jag trösta honom för hans dåliga os insats. Eller att Lambiel väljer att avtagga os i verbier och så kan vi ha det mysigt i snön.
Eller att Weir blir straight och hänger med mig i NY i sommar.
Eller att L'ysacek frågar om vi ska gifta oss! Yeah!
Nej men usch! Men skulle faktiskt kunna tänka dejta mig en konståkare..dom är nog känsliga och förstår nog kvinnor för dom har fått hänga med massa kvinnor i sina liv. Konstigt nog tände jag inte på nån konståkare när jag själv åkte, minns att jag va smygkär i en hockeykille som jag pratade med i cafeterian efter träningen. Juste Micke som åkte med mig va snygg tyckte jag också haha. Vi smygpussades på ett läger i Örnsköldsvik. Min barndom va så jädrans fin att jag vill grina.

åkning
På en tävling i finland kanske 2005. Jag åkte ett elvisprogram
 i magtröja och paljetter. Mitt sista fria program..På bilden
ser vi även mina partners in crime, Malin, Vera och Katja samt
tränare/koreograf Anna. Åkte då för Österåkers KK.


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0