Alternativ vardag

Sitter och fantiserar om hur alternativet till min vardag med plugg och jobb skulle kunna se ut.

  • Jag är snowboardproffs flickvän och befinner mig i Laax för att hejja på min hunk till pojkvän i Burton European Open.
  • Jag bor i en liiten etta i NYC och är med i en musikaluppsättning och dansar och repar hela dagarna.
  • Jag har pluggat klart och jobbar som nått sjukt coolt och reser runt i världen på höga klackar med flera telefoner och märkesväskor.
  • Jag har pluggat klart terminen och befinner mig på Franska rivieran och gör mig redo för en het utekväll på Palais, luften är varm och kjolen är kort.
  • Jag är sjukt eftertraktad.
  • Superkänd, superrik, bor i hollywood, och tar en simtur i poolen till mitt mansion innan det är dags att ha en bbq med typ leo dicaprio.



Eller så tar jag mig samman, pluggar, gör tentan och ser fram emot en helg med mina underbara vänner som befinner sig alldeles nära i samma stad (med undantag för vissa).


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0