Bio

När jag startade denna blogg sa jag att det inte skulle bli en sån "idag va jag på bio" blogg. Men here it comes. Igår va jag på bio och såg avatar. 2.40 minuter satt man. Under hela filmen satt det et par bakom oss och hånglade konstant, utan att överdriva konstant!! Nu har jag bara några frågor. Är det möjligt att hångla 2.40 konstant? Får man inte syrebrist? Varför betalar man 110 kr (nej, jag såg inte 3d) för att få sitta och hångla bland människor? Tände dom kanske på det? Hur kan man hångla i 2.40 minuter utan att vilja ta det till nästa steg. Tog dom det till nästa steg fast jag inte märkte det?

En annan grej också. Innan filmen började satt jag och visade min vän hur min iphone fungerar. Kvällen innan hade jag och C addat en app som kallas för Grindr. Grindr ser vilka homosexuella killar som finns i närheten av dig. Man kan alltså lägga till en profil med bilder och info också om man vill. Så satt vi där och jag typ "kolla detta då haha man ser vilka bögar som finns i närheten" lät sjukt homofobisk kanske men det är jag inte. Så gickjag in och klickade in mig på en kille så stog det "0 meters away" Vi spanade runt lite och min vän såg att han satt 1 stol ifrån mig! Ville dö, och skratta ihjäl mig samtidigt! Det var väldigt pinsamt och jag satt lite bortvänd från hans sällskap resten av kvällen.

Inte riktigt det klassiska bioinlägget med att jag rekomenderar filmen etc...men detta är bättre.

Chitchat
Postat av: Anonym

Roligaste filmupplevelsen på länge haha

2010-01-18 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0