BYOB

Ingen informerade mig om att festen var BYOB!!!! Bring your own boy! Dog. Hur kul är det med en fest där det är typ 7 tjejer per kille. Visst grejen med att gå ut är inte att träffa män men det är ju trevligt att ha chansen. Det var en väldigt lyckad fest förutom att det kändes lite stelt, jag passar inte riktigt in i dom kretsarna där alla tjejer är skitsnygga blonda amazoner och väluppfostrade och vet vilket vin som smakar gott. Men det var kul ändå, träffade lite gamla godingar.

Fanns en snygg kille som tydligen va någons +1. Det hindrade mig dock inte från att slå på charmen och dra ner urringningen. För låt oss va ärliga urringningen är det jag har att komma med. Vi var ett gäng som sällskapade hem och han och han skulle med sin +1 hem. Fortfarande oklart om dom var vänner eller fuckvänner. Slutade med att han när han ska gå av bussen ger mig en puss på munnen och säger "live your dream" och går av. HUR TOLKA? Whateva..jag åkte hem tog en korv på macken och nu ligger jag i sängen glad.

 Har nog kommit till det stadiet då jag inte påverkas så mycket av saker, har varit med om ganska mycket. Förut kunde jag kära ner mig i en kille som va trevlig mot mig, nu är det inte så enkelt för dom. (Kanske efter ett glas eller två)

Träffade också en vän som är 17(!) och hon sa att hon bara vill ha kul leva livet och ligga med män. Jag minns tillabaka...och sen berättade jag att det är kul men när man bli som jag så är sånnt över och man faktiskt bara vill hitta nån man har kul med, som förstår en och som vill ha en tillbaka.

Nästa gång ska jag byob oavsätt vad!! Sweet dreams!!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0